Ви ох**нєлі: українка поскаржилася на хамство в Vodafone

Евгений Стелькин

Українці поскаржилися на сервіс мобільного оператора Vodafone і на хамське ставлення з боку їх call-центру. Особливе невдоволення викликала тарифна політика компанії.

Про це повідомила клієнтка Яна в Facebook. Вона зазначила, що кожен місяць за умовами тарифного їй необхідно поповнити рахунок на певну суму. Але іноді про цю умову забувають, що виливається в додаткові витрати.

"Настав той самий день коли потрібно було внести абонплату, а то було в ніч з 4-го вересня, природно про це я згадала на наступний день коли спробувала зателефонувати, а мені сказали бла-бла-бла недостатньо грошей на вашому рахунку. На що я, поповнивши рахунок на суму, яку мені належить, чекала поповнення відповідних послуг на свій пакет. Але цього не сталося, так як за вашими "умовами" мені нарахували 500 МБ "чудо інтернету" за 15 грн. Думаю, сьогодні скористаюся тим, що нарахували, а завтра потрібно докинути грошики, ну по тій же схемі для продовження тарифного плану ", - розповіла Яна.

Але на наступний день, за її словами, після поповнення їй прийшло повідомлення, де розписані умови, як отримати "злощасний послуги" компанії. Але на запит на екрані висвітилося повідомлення про відсутність зв'язку з сервером. Через деякий час клієнтка побачила повідомлення - "мало грошей для даної операції", а з рахунку списали 15 гривень від суми поповнення.

"Перевіряю інформацію через додаток MyVodafone, а там 499 МБ інтернету. Думаю - зрозуміло, помилка, напевно, так як я перебуваю вдома під мережею WiFi, і користуватися мобільним інтернетом не було потреби. Дзвоню оператору, це окрема історія. Хамовитими особа, яка заявила мені - "вчасно рахунок потрібно поповнювати!" і що я повинна стежити за своїм телефоном, ну і типу які можуть бути претензії!? Що-що вибачте !? Це точно оператор кол-центру? Коли я від її хамства і нахабства почала виходити з себе й намагалася їй пояснити що я хочу від неї дізнатися, вона, перебиваючи мене, намагалася закрити мені рот, ось тут моєму обуренню не було меж. Далі я зрозуміла, що ми з нею каші не зваримо, попросила її залишити заявку від мого імені на повернення незаконно знятих грошей, так як за 1 МБ не зрозуміло за що знятий 15 грн. ну як то дорогувато якщо чесно. На що вона відмовилася це зробити! Й сказала, що вона мені все пояснила і більше не бажає зі мною розмовляти!" - розповіла клієнтка про спілкування зі службою підтримки.

Источник

Правила педикюра Экономим на отоплении Транспортировка грузов на фурах Кондиционер для дома. Выбираем правильно. Как организовать туристический поход

Лента новостей