27.12.2020 15:03

Виготовлення паперових пакетів на замовлення

Виготовлення паперових пакетів на замовлення
Евгений Стелькин

Відоме прислів'я «Зустрічають по одягу ...» цілком підходить і якщо мова йде про подарунок — «Зустрічають по упаковці ...». Будь-який товар або матеріали повинні бути упаковані якнайкраще, а паперові пакети з логотипом — красиве і корисне завершення упаковки. На відміну від паперової обгортки, яку відразу ж викидають, пакет з ручками, особливо якщо від фірмового магазину, зазвичай застосовується ще неодноразово. Тому виготовлення паперових пакетів від компанії St-print — це вигідне інвестування у рекламу.

На сайті st-print.com.ua пропонуют друк на пакетах з різних видів паперу, з різними видами декору. Коротка схема, як відбувається виготовлення паперових пакетів:

  • створення макету (можете надати свій, але він повинен відповідати вимогам компанії);
  • узгодження виду паперу, обробки, виду ручок, наявність люверсів;
  • друк і нанесення логотипів, обробка пакетів;
  • ламінація;
  • вирубка та збирання пакетів (автоматична або ручна): біговка, фальцювання, склеювання, прикріплення ручок;
  • упаковка і доставка тиражу.

Один і той же пакет, виготовлений з різних видів паперу, буде виглядати зовсім по-різному. Мало того, якщо ви хочете замовити фірмовий пакет з логотипом і при цьому заощадити, проконсультуйтеся у фахівців: іноді можна знайти бюджетний варіант дизайнерського паперу або декору.

Офсетний папір

Виробництво пакетів з логотипом широко працює з офсетним папером. Середня щільність пакетів з офсетного паперу — 200 г / м2. Зазвичай такі вироби матові, не вимагають ламінування. Однак вони не такі міцні, як, наприклад, ламіновані з крейдованого паперу.

Крейдований папір

Крейдований картон (картонні пакети з логотипом) — це найпоширеніший вид, якщо потрібно виготовлення паперових пакетів або картонні пакети. Щільність — 150-300 г / м2. Для зносостійкості пакети з ручками з крейдованого паперу ламінують або покривають суцільним лаком.

Дизайнерський папір

Переважно це фактурні матеріали, їх плюси — широка кольорова гама, висока якість і презентабельний вигляд. Також дизайнерський папір сумісний з багатьма видами декору. Однак дизайнерський папір рідко вибирають для виготовлення великих тиражів через його порівняно високу вартість. Щільність — 135-250 г / м2.

Картон, дизайнерский картон

Картонні пакети з логотипом відрізняються високою щільністю, вони добре тримають форму, а також легше піддаються згинанню (фальцюванню).

Корпоратив на работе: что надеть? Выращивание цветной капусты Лето – 2015. Модные женские часы Особенности пластиковых окон для делового офиса Самостоятельная установка стиральной машины

Лента новостей