Виготовлення паперових пакетів на замовлення

Відоме прислів'я «Зустрічають по одягу ...» цілком підходить і якщо мова йде про подарунок — «Зустрічають по упаковці ...». Будь-який товар або матеріали повинні бути упаковані якнайкраще, а паперові пакети з логотипом — красиве і корисне завершення упаковки. На відміну від паперової обгортки, яку відразу ж викидають, пакет з ручками, особливо якщо від фірмового магазину, зазвичай застосовується ще неодноразово. Тому виготовлення паперових пакетів від компанії St-print — це вигідне інвестування у рекламу.
На сайті st-print.com.ua пропонуют друк на пакетах з різних видів паперу, з різними видами декору. Коротка схема, як відбувається виготовлення паперових пакетів:
- створення макету (можете надати свій, але він повинен відповідати вимогам компанії);
- узгодження виду паперу, обробки, виду ручок, наявність люверсів;
- друк і нанесення логотипів, обробка пакетів;
- ламінація;
- вирубка та збирання пакетів (автоматична або ручна): біговка, фальцювання, склеювання, прикріплення ручок;
- упаковка і доставка тиражу.
Один і той же пакет, виготовлений з різних видів паперу, буде виглядати зовсім по-різному. Мало того, якщо ви хочете замовити фірмовий пакет з логотипом і при цьому заощадити, проконсультуйтеся у фахівців: іноді можна знайти бюджетний варіант дизайнерського паперу або декору.
Офсетний папір
Виробництво пакетів з логотипом широко працює з офсетним папером. Середня щільність пакетів з офсетного паперу — 200 г / м2. Зазвичай такі вироби матові, не вимагають ламінування. Однак вони не такі міцні, як, наприклад, ламіновані з крейдованого паперу.
Крейдований папір
Крейдований картон (картонні пакети з логотипом) — це найпоширеніший вид, якщо потрібно виготовлення паперових пакетів або картонні пакети. Щільність — 150-300 г / м2. Для зносостійкості пакети з ручками з крейдованого паперу ламінують або покривають суцільним лаком.
Дизайнерський папір
Переважно це фактурні матеріали, їх плюси — широка кольорова гама, висока якість і презентабельний вигляд. Також дизайнерський папір сумісний з багатьма видами декору. Однак дизайнерський папір рідко вибирають для виготовлення великих тиражів через його порівняно високу вартість. Щільність — 135-250 г / м2.
Картон, дизайнерский картон
Картонні пакети з логотипом відрізняються високою щільністю, вони добре тримають форму, а також легше піддаються згинанню (фальцюванню).
Рекомендовано к прочтению